En el marc del programa ERASMUS+, el nostre centre participa activament en projectes d’intercanvi europeu que afavoreixen la mobilitat internacional de l’alumnat i l’enriquiment personal i professional dels participants.
Actualment, tenim el plaer d’acollir dos alumnes procedents del centre escolar LAVAL, a França, que estan realitzant una estada formativa al nostre centre. Aquesta experiència els permet conèixer de primera mà el funcionament del nostre sistema educatiu i compartir vivències amb l’alumnat i professorat.
A més, el proper mes de juny, dos alumnes dels nostres Cicles Formatius viatjaran a LAVAL per fer les pràctiques formatives dels seus estudis. Aquesta mobilitat forma part del projecte ERASMUS+ i compta amb el finançament de la Unió Europea.
Aquests intercanvis suposen una gran oportunitat per créixer personalment, millorar competències professionals i reforçar els vincles amb altres centres educatius europeus.
Per oferir les millor experiència, utilitzem tecnologies com ara les galetes (cookies) per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. El consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o els identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment pot afectar negativament certes característiques i funcions.