COMPARTIM L'ACCIÓ EDUCATIVA DE LES FAMÍLIES

Emocionant viatge a París

Els alumnes de 4t d’ESO expliquem el nostre viatge.

Un gran grup d’alumnes de 4t ens emocionem a París després del llarg viatge que vam iniciar el passat diumenge. Els professors ens van amenitzar l’arribada a l’històrica capital amb un recull de cançons que feien reviure l’època dels guateques com a homenatge als nostre pares. Tot seguit, vam conèixer la ciutat des del punt més elevat, el Sacré Coeur, i a la plaça dels artistes vam poder complir amb la tradició de menjar-nos l’esperada crêpe…mmmh.. que bona! Quin luxe després de dinar ja que vam poder disfrutar d’un petit descans al nostre hotel, per cert, molt comfortable. I a la tarda vam descobrir el contrast entre la modernitat del centre Pompidou i la tradició i la història de la catedral de Nôtre Dame. Oh.. quin contrast! Oi quina sorpresa ens van preparar per la nit! Des del Trocadero vam veure la versió més romàntica de la Tour Eiffel…

I, ahir dimarts un dia ple d’història! Vam començar al matí la gran visita a l’espectacular Château de Versailles del Rei Sol que els seus jardins ens van deixar meravellats i, la sorprenent ciutat de la Défense, el cor econòmic de França, que ens va acollir per dinar-hi. A la tarda, un dels plats forts del viatge, la pujada al punt més alt de la Tour Eiffel. Com ens ha costat convèncer als professors per pujar a peu; i finalment ho hem aconseguit, i ells ens hi van acompanyar. Pujar fins al 2n pis va estar com aconseguir el nostre cim francès! Les vistes són immillorables! I Per finalitzar aquest dia tant esplèndid vam disfrutar d’una visió nocturna i romàntica de la nuit de París tot passejant pel riu Senna amb els Bateaux Mouches.

L’últim dia a la ciutat de l’amor ha estat el més cultural de tots. Un llarg matí per perdre’ns pel gran museu del Louvre, on primer tots junts hem visitat la “petita” Mona Lisa. A la tarda, l’impressionant edifici dels Invalides ens esperava junt amb la tomba de Napoleó. I hem esperat que arribés l’hora de sopar tot fent un passeig pels Camps Elyseés fins a arribar a l’Arc del Triomf. I per despedir-nos de la capital francesa hem fet una visita panoràmica ben guiada.

Ara ja som a l’hotel esperant gaudir del gran parc de Disneyland Paris. Ja us podeu imaginar!