Un pas endavant ple d’emoció i aprenentatge.
El Col·legi Episcopal de Lleida va celebrar les orles dels alumnes de 2n de Batxillerat, un acte molt especial que va posar punt final a una etapa plena d’esforç, creixement personal i aprenentatges.
També vam celebrar les orles dels estudiants dels Cicles Formatius, que van tancar una etapa important marcada per la dedicació, la constància i la preparació per als nous reptes professionals i acadèmics.
Famílies, professorat i alumnat van compartir moments d’emoció, orgull i agraïment, recordant el camí recorregut junts. Aquesta celebració va reconèixer no només els resultats acadèmics assolits, sinó també els valors, les experiències i la maduresa adquirida al llarg dels anys.
Des del Col·legi Episcopal de Lleida felicitem tots els graduats i graduades i els encoratgem a afrontar amb il·lusió, confiança i determinació els nous reptes que els esperen.
Enhorabona a tots i totes per aquesta gran fita!





